modern társalkodónő

Doris Kompániája

Doris Kompániája

jussak eszedbe, amikor...

2024. augusztus 15. - BányászDoris

Bátran jussak eszedbe és a kompániámat akkor is keresd fel, amikor úgy érzed nincs szükséged segítségre csak egy kicsit utól kellene érnéd magad, avagy időt szentelni a gondolataidra! Hisz nem is vagyok segítő, talán kísérő sokkal inkább!
?Van egy rossz hírem is: a magad utolérése nem történik meg magától, nem fogy el a teendő és a kihívások is csak gyűlnek!
Tehát neki kell fogni Megállni, ugye milyen visszás? Fogj neki s állj meg?‍?
? Így lesz a doriskompánia álltal tered és időd Magadra! Egy csendes zug és egy füzet is megteszi, természetesen! De az tologatható, majd- majd...doriskompániával már adott is az idő és a tér! A témát spontán Te hozod! Én figyelek, jól!
?‍♀️ Az pedig ne tartson vissza, hogy ha ismerjük egymást , ahogy az se ha előítéleteid vannak, furcsa benyomást tettem rád valamikor, vagy éppen nagyon is ismered az életutam ... ez nem barátság, ez munka, adj egy eselyt nekem és magadnak!
Az első beszélgetés ingyenes, mit veszíthetsz? Max ugyan ott vagy ahol eddig...
Csókolom, én

A bejegyzés trackback címe:

https://doriscompanio.blog.hu/api/trackback/id/tr8318467385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása